پیام مدیرکل بهزیستی هرمزگان به مناسبت روز جهانی عصای سفید

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان، در پیامی روز جهانی عصای سفید را به تمامی روشندلان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در متن پیام سامیه جهانشاهی آمده است : 

۲۳ مهر برابر با ۱۵ اکتبر روز جهانی عصای سفید ، بهانه ای ارزشمند برای توجه بیشتر به قشری مهم از جامعه یعنی روشندلان است .

۲۳ مهر روز پاسداشت دستاوردهای روشندلانی است که با چشم دل می بینند ، گرامیداشت این روز نشانه ی عظم ملی برای بکارگیری توانمندی های نابینایان و توجه بیشتر به مشکلات آنها و ایجاد محیط های مناسب برای این افراد است .

روشندلان باوجود محدودیت هایشان همواره جزو اعضاء فعال جامعه ما قلمداد می شوند. این عزیزان حق استفاده از تمامی امکانات را دارند. آنان حق دارند همپای دیگران به فعالیت بپردازند و در پرتو توجه و امکانات کافی، قابلیت‌ها و توانمندی‌های خویش را شکوفا سازند و با شایستگی و همت بلند خویش به جایگاهی ارزشمند در جامعه دست یابند.

مصداق این بیان ، نابینایان و کم بینایانی است که با تکیه بر نیروی اراده، پشتکار و خلاقیت و تقویت سایر حس ها توانسته اند بر این نقیصه ظاهری فائق آمده و با کسب عناوین استانی ، ملی و جهانی مایه سرفرازی و سربلندی ما شوند.

اینجانب بر خود لازم می دانم فرا رسیدن بیست و سوم مهرماه، روز جهانی نابینایان را به تمامی عزیزان روشندل  و روشن ضمیر جامعه ، تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون و پیش از پیش این عزیزان را مسألت می نمایم.

سامیه جهانشاهی 

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 66790

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد